Siemens iQ700 SN678X01TN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 SN678X01TN op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Jessy C 13-03-2015
Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X01TN

Wij hebben deze nu bijna 3 maand in ons bezit waarvan de vaatwas al 2 maand moeilijk doet.
Halfweg het programma, eender welk programma, valt het toestel uit, water blijft staan. Na enkele minuten kun je deze terug aanzetten en werkt hij het programma verder af.
Met wat geluk doet hij dit maar 1 keer. Als het tegenvalt doet hij dit verschillende keren.
Dienst na verkoop bij Siemens dikke NUL.
Na 3 bezoeken van technieker Siemens stuurt men mij telkens van het kastje naar de muur... weinig hulp bij Siemens en weinig hulp bij leverancier, Kitchenonline.
Uitleg is dat het een nieuw toestel is en men niet weet hoe eraan te beginnen of de fout te zoeken. Het zou de module/printplaat kunnen zijn maar doordat het nieuwe toestellen zijn is deze spijtig genoeg niet beschikbaar.
Opletten dus bij deze aankoop. Zonder problemen leuk toestel. Maar je weet niet welke je krijgt op voorhand natuurlijk.